Zoso Music Shop - Damijan Simčič s.p. Gradnikove Brigade 37 5000 Nova Gorica SI




Pogoji poslovanja

Ponudnik in lastnik spletne trgovine je podjetje:

ZOSO music shop

Damijan Simčič s.p.

Gradnikove brigade 37
5000 Nova Gorica
SLOVENIJA
zoso@siol.net

DŠ: SI39172805
TRR: SI56 0444 4011 2133 077 (NKBM)

Ponudnik kupcu zagotavlja naslednje informacije:

  • podatke o podjetju;
  • kontakte,
  • postopke naročanja,
  • dobavne roke in načine dostave,
  • tehnične značilnosti ponujenih artiklov,
  • plačilne pogoje,
  • cene in DDV,
  • pogoje ob morebitnem odstopu od pogodbe in stroške vračila izdelka.

Postopek naročanja

  • Pogodba se sklepa v slovenskem ali angleškem jeziku.
  • Naročilo se prične tako, da kupec izbere gumb "V košarico", nadaljuje s potrditvijo naročila (kupec mora pri registraciji posredovati kontaktno številko, na katero je dosegljiv) in konča s plačilom na TRR, PayPal ali ob dostavljenih artiklih na naslovu kupca.
  • Ko je naročilo končano bo kupec dobil sporočilo na svoj e mail.
  • V kolikor se kupec zmoti pri naročilu naj nas kontaktira preko maila ali telefona

Dobavni rok in način dostave

  • Ponudnik se obvezuje, da bo kupcu dostavil naročene artikle v najkrajšem možnem roku.
  • Dobavni rok je različen, praviloma pa nekaj dni od potrditve naročila. (predviden rok dobave je zapisan ob vsakem artiklu)
  • Kupec bo o dostavi predhodno obveščen prek maila ali telefona. Ob naročilu je obvezno potrebno navesti kontaktno številko, na kateri je naročnik artiklov tudi dosegljiv. Brez tega dostava ni mogoča! Če je naročilo nenavadno recimo po količini, bomo zahtevali potrditev naročila preko telefona.
  • Blago dostavljamo na območju Slovenije na način plačilo po povzetju, plačilo na TRR ali PayPal. V ostale države Evrope in ostalega sveta samo po predhodnem plačilu na TRR ali PayPal.

Način Plačila

  •  Plačilo po povzetju (gotovina)
  •  Nakazilo na TRR po ponudbi oziroma predračunu (velja spletna cena)
  •  Pay Pal sistem
  •  Plačilo s kreditno kartico preko PayPal sistema
  •  Osebni prevzem v trgovini v Novi Gorici (kreditna kartica, gotovina, )

 

Odstop od pogodbe /vračilo blaga

Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema blaga oz. digitalne vsebine odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov ZOSO music Gradnikove Brigade 37 5000 Nova Gorica ali po elektronski pošti na naslov zoso@siol.net ).

Če je potrošnik blago ali digitalno vsebino, ki je dobavljena na materialnem nosilcu že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ponudniku skupaj s pripadajočo embalažo in dokumentacijo brez nepotrebnega odlašanja oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani ponudnika). Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. V primeru, da je bila izbrana nadstandardna dostava, je ponudnik potrošniku ni dolžan vrniti.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe,

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,

  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
  • za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (brivniki, depilatorji, strižniki, zobne ščetke, oblikovalci brade, dodatki za britje, laserski odstranjevalci dlačic, strižniki nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalniki dlačic na telesu, dodatki za nego zob, dodatki in nastavki za osebno nego, otroški pripomočki in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen pečat ter nakazujejo uporabo izdelka),
  • za blago, pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru dobave digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
    • je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
    • je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
    • je podjetje predložilo potrdilo na papirju ali, če se potrošnik s tem strinja, na drugem trajnem nosilcu
    •  
    • Jamstvo za skladnost blaga
    • Jamčevalni rok
    • Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
    • Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
    • (1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

      1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

      2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

      (2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

      (3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
    • Vzpostavitev skladnosti
    • Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
    •  
    • CENE in DDV
    • Cena se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev (prilagoditev cene potrošnikovi kupni moči, njegovemu profilu glede na pretekle nakupe ipd.)
  • Cene, ko so na spletni strani so v EUR ter že vsebujejo DDV.
  • Redna cena je cena ki velja ob nakupu v klasični prodajalni na naslovu Gradnikove Brigade 37 5000 Nova Gorica
  • Spletna cena velja samo za nakup preko spletne trgovine Zoso music shop
  • Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Opomba!

Kupoprodajna pogodba (naročilo), ki jo kupec prejme po potrditvi naročila je v elektronski obliki trajno shranjena na računalniku prodajalca in kupcu dostopna tudi kasneje na njegovo zahtevo. Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenemi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Platforma za spletno reševanje sporov:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL