Pogosta vprašanja
Dobrodošli v virtualni trgovini Zoso Music Shop. Obsežen katalog, ki trenutno ponuja skoraj milijon različnih artiklov, vsakodnevno osvežujemo in dopolnjujemo. Kljub bogati in pestri ponudbi, pa se še vedno lahko zgodi, da želenega artikla ne boste našli v katalogu. Prosimo vas, da nas o tem obvestite ter nam posredujete vaša opažanja, pripombe in želje. Potrudili se bomo, da bomo želeni artikel takoj uvrstili v ponudbo in vas o tem tudi obvestili.
Zelo veseli bomo tako pohvale kot kritike, saj bomo le tako lahko oblikovali čim boljšo ponudbo.
1. Kaj vse ponuja katalog spletne trgovine Zoso Music Shop?
-
Glasbene CDje
-
Vinilne plošče (LPje)
-
DVDje
- FILME (Pozor! Veliko filmov je dobavljenih iz drugih držav EU, zato bodite pozorni na podnapise)
-
BLU-RAYje
- Knjige (glasbene knjige in notne zapise večinoma v angleškem jeziku)
-
MAJICE
-
Vstopnice za koncerte
Če v našem katalogu še vedno ne najdete želenega artikla, nas kontaktirajte in potrudili se bomo, da vam čim hitreje posredujemo informacije o dobavi oz. vam ga nabavimo.
2. Kako in kje se registriram oz. prijavim v sistem?
Če želite uporabljati vse funkcionalnosti spletne trgovine Zoso Music Shop, vam priporočamo brezplačno registracijo. V primeru, da ste že registrirani uporabnik v našem sistemu, potem se lahko prijavite tukaj.
3. Kako upravljam z uporabniškim računom?
Ko ste prijavljeni v spletno trgovino Zoso Music Shop, se vam v zgornji navigacijski vrstici namesto gumba Prijava prikaže gumb Moj račun. Če kliknete na gumb, se vam odpre nadzorna plošča vašega računa, kjer lahko:
- Spremenite nastavitve računa (Ime, Priimek, Elektronski naslov, Telefon, Fax)
- Spremenite vaše prijavno geslo
- Uredite podatke (spremenite naslov za dostavo artiklov iz spletne trgovine, dodate nov naslov...)
- Pregledate zgodovino naročil in prenosov
4. Kako iščem po spletni trgovini?
Aritkle lahko iščete na klasičen način z brskanjem po kategorijah artiklov, ki so izpisane v meniju na levi strani ali pa uporabite v ta namen pripravljen iskalnik, ki se nahaja na vrhu strani. Iskalnik omogoča iskanje znotraj posameznih kategorij (npr., če želite iskati samo med DVD-ji, CD-ji ipd.) ali po celotni zbirki artiklov.
Obenem lahko iščete tudi znotraj posameznih žanrov glasbe. Žanre najdete, če se z miško sprehodite čez napis žanri, ki se nahaja na zadnjem mestu med kategorijami v meniju na levi strani.
Če kliknete na Napredno iskanje (na desni strani iskalnika, poleg gumba 'išči') se vam odpre obrazec, preko katerega lahko iščete še natančneje. Če pri 'išči po opisi artiklov' vstavite kljukico, bo iskalnik našel artikle, ki imajo ključno besedo tudi v opisu.
5. Kako se artikli prikazujejo?
Artikle, ki jih pregledujete med brskanjem po spletni trgovini kot tudi artikle, ki vam jih sistem vrne kot rezultat iskanja, lahko prikažete v dveh različnih načinih.
Privzeti način je Vrstični prikaz, trgovina pa podpira tudi Mrežni prikaz. Preklop med obema načina je mogoč s klikom na eno od obeh ikon, ki sta prikazani na zgornji desni strani prikazanih artiklov. Pred ikonama se nahaja tudi možnost razvrščanja artiklov, kjer lahko izbirate med sledečimi možnostmi:
- Primarno - Po letu izida (zadnje izdani artikli so prikazani zgoraj)
- Lastna izbira - Po Nazivu A - Ž' in 'Nazivu Ž - A' (prikaz po abecednem oziroma obrnjenem abecednem redu)
- Lastna Izbira - Po Ceni najvišja - najnižja' in 'Ceni najnižja - najvišja' (prikaz glede na ceno artikla)
6. Kaj pa cene?
Večina cen artiklov je avtomatsko generiranih iz baze naših dobaviteljev, ki so večinoma iz Slovenije, lahko pa so tudi iz drugih držav EU. V primeru, da sta dobavitelja istega artikla dva, se lahko zgodi, da ima ta artikel dve različni ceni. Predvsem to velja za glasbene založbe, ki imajo svoje lokalne distributerje v Sloveniji in so artikli le teh izdani tudi za srednjeevropski trg.
V primeru, da se vam za posamezen artikel cena zdi previsoka (gre predvsem za fonograme založb t.im. majorjev, kot so npr: WEA (Warner ), UMG (Universal), EMI (Virgin), SONY/BMG, ROADRUNNER, CENTURY MEDIA ipd.) in v katalogu ne najdete podvojenega/podobnega artikla z nižjo ceno, imate dve možnosti in sicer: Če še niste registrirani uporabnik storite najprej to in med zavihki na vrhu se vam ponudi možnost "Posebna Naročila", kjer s klikom odprete formo, ki že vsebuje vaše podatke in samo vpišete kar vas zanima ali pa nam na naš mail pošljete poizvedbo o možnosti cenejše dobave.
7. Kako je z dobavnim rokom artiklov?
Artikle v naši spletni trgovini dobavljamo:
- od domačih založnikov in distributerjev;
- zaradi majhnega trga in želje po čim bolj kvalitetni in pestri ponudbi, pa veliko večino artiklov dobavljamo tudi iz tujine. Zato je za določene artikle dobavni rok nekoliko daljši.
Artikli imajo pri ZALOGI dva statusa:
- 'Po naročilu' - pomeni, da bomo artikel na podlagi vaše poizvedbe naročili v tujini ali pri slovenskih dobaviteljih. Dobavni rok je predvidoma toliko, kot je zapisano v statusu 'Rok dobave';
- 'Na zalogi' - so artikli, ki so na zalogi v skladišču v tujini ali v naši fizični trgovini v Novi Gorici. Artikle iz tujine nam v Slovenijo dobavljajo cca. dvakrat mesečno. Ko boste artikel naročili je samo še odvisno od tega, v katerem obdobju naročanja ste se znašli. Maksimalen 'Rok dobave' za artikle iz tujine, ki so 'Na zalogi' je cca. 14 dni.
Za vsako naročilo vas bomo tudi obvestili, kako hitro lahko artikel dobavimo. Seveda pa nas lahko vedno kontaktirate in preverite, ali je 'Rok dobave' posameznega artikla tak kot piše na spletni strani, ali mogoče celo krajši.
8. Kako kupujem v spletni trgovini Zoso Music Shop?
Kupovanje poteka po ustaljeni praksi za kupovanje artiklov preko spleta. Ko najdete želen artikel, pritisnite na gumb Dodaj v košarico in artikel se bo avtomatično prenesel v vašo košarico. Nato se lahko odločite za nadaljne nakupovanje, saj vas bo želeni artikel počakal v vaši košarici.
Ko ste zaključili z nakupovanjem, kliknite na gumb Na blagajno.
Nato izberete naslov za dostavo (ali ga vtipkate, če nakupujete prvič) in kliknete na gumb Nadaljuj. Izberete še način dostave (dostava preko Pošte Slovenije ali Osebni prevzem v trgovini) ter način plačila (po predračunu na TRR, osebni prevzem v trgovini in plačilo po povzetju).
Nakup zaključite s pritiskom na gumb Potrdi nakup. V najkrajšem možnem času vas bomo preko elektronske pošte obvestili, kdaj lahko naročene artikle pričakujete.
Za morebitne težave, informacije ali pomoč se lahko preko elektronske pošte obrnete na administratorja spletne trgovine.
Prijetno nakupovanje in čim več dobre glasbe!